7 Nisan 2010 Çarşamba

ÖZLEMİŞİM KURABİYE PİŞİRMEYİ...

Uzun zamandır kurabiye pişirmediğimi farkettim. Önce tereyağı siparişimi verdim. Yumuşattım oda sıcaklığında...daha kolay dağılsın ağızda, kurabiyenin o gevrek tadını daha da lezzetlendirsin diye. Sonra tüm malzemeleri uzun zamanlık özlemle tek tek eledim, karıştırdım sonra buzdolabında dinlendirdiğim hamurumu, nazikçe açtım. Ne zamandır elime almadığım kalıplarımı ne kadar özlediğimi anladım.

Fırından tarçın kokuları eve dağıldıkça sabırsızlanan eşimi izledim...gülümsedim...

Sonra onların da beni özlediklerini farkettiğim malzemelerle süsledim kurabiyelerimi. Ve işte zevkle yaptığım ve piştikçe içime işleyen kokusuyla kurabiyelerim.

Meğer ne kadar özlemişim kurabiye kokusunu.....


2 yorum:

  1. Yaptığınız Blog Gerçekten Çok Başarılı Günde 2-3 saat internet
    kullanabilenler İş Arkadaşına İhtiyacımız Var.

    İleri Düzey İnternet bilgisi olmasına gerek yok. Eğitim verilecektir.
    Ayda 500-1500 TL Maaş.

    www.ekgelir.ailesiyiz.biz

    YanıtlaSil